Методичне об'єднання класних керівників

   

Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9-362

«Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022н. р. щодо формування  в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»


Перший урок 2021-2022н.р.


Перший урок в навчальному році — важлива подія як для усіх учнів, так і для їхніх батьків та вчителів. Саме тому підготовка до цієї дати повинна бути належною. Окрім урочистих заходів обов’язковим, як дає зрозуміти програма Міністерства освіти, 1-го вересня є і проведенняПершого уроку.

Щорічно міністерство пропонує свої варіанти тем для першого шкільного заняття. Такі теми не є обов’язковими та можуть коригуватись вчителем, адже Закон про освіту гарантує закладам освіти та вчителям академічну свободу і тему Першого уроку вчитель обирає самостійно.

Важливо, щоб початок нового навчального 2021-2022 року налаштував дітей на навчання, дав їм достатню мотивацію та корисні роздуми.Обираючи ту чи іншу тему, вчителі повинні: орієнтуватись на вік школяра та враховувати актуальність проблемати.

У цьому році Україна відзначає 30-річчя з дня Незалежності. Тому теми уроку, можуть звучати так:

  • «З днем народження, рідна Україно!;
  • «Україна – прекрасна і незалежна!»;
  • «З ювілеєм, рідна країна!»;
  • «Будь щаслива, моя Україно!».
Конспекти уроків (із сайту Золочівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів№2  ім. М. Шашкевича)



Наказ по  школі  від 19.02.2021 №23

З А С І Д А НН Я   І

Тема: Стратегічні напрямки  виховання у вимірах сьогодення

на 2020-2021 н. р. Визначення пріоритетних завдань на навчальний рік

Вересень

№з/п

 

З  М  І  С  Т

 

Відповідальні

1

 Аналіз роботи ШМО за попередній навчальний рік та визначення основних  напрямків виховної  роботи на 2020– 2021н.р.

Баланчук  О.А.

2

Про підсумки вивчення  стану  здійснення ціннісного  ставлення  до суспільста  і  держави (правового  виховання). Найефективніші  форми і  методи  роботи  спрямовані  на  підвищення рівня  правової  культури  підростаючого  покоління

Баланчук  О.А.

3

Опрацювання  нормативних документів:

 «Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок, профілактики булінгу (цькування), кримінальних правопорушень, вживання наркотичних і психотропних речовин та запобігання торгівлі людьми» (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від від 20.07.2020 № 1/9-385)

Баланчук О.А.

4

Рекомендації щодо змістового наповнення папки  класного  керівника на 2020 – 2021 н.р.  ( вимоги до планів виховної роботи та їх оформлення, схема аналізу виховної роботи класного керівника за минулий н.р.  та визначення основних питань виховної діяльності на 2020-2021 н.р.).

Баланчук О.А.

5

Затвердження плану роботи методичного  обєднання  та графіка проведення відкритих виховних заходів.

Баланчук О.А.

6

Про складання «банку даних» дітей пільгових категорій. Соціальний  паспорт  класу,  школи.

Баланчук О.А.

7

 Про планування роботи у напрямку національно-патріотичного виховання

Баланчук О.А.

8

Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами

Баланчук О.А.

 

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ

 

 

Розробити виховні плани класних керівників. (До 30.09.2020р.)

Провести з учнями та батьками роз’яснювальну роботу щодо  відвідування  навчальних занять.

Підготувати  звіт  про  відвідування  учнями  школи  та  прийняті  міри,  щодо  попередження  пропусків  занять  без  поважних  причин.

Переглянути вебінар в мережі Інтернет на  тему «Проведення виховної роботи класним керівником в умовах карантину» або за  посиланням https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=oGYhlrAdNR8 (До листопада 2020р.)

Звітність  за  період

Зайнятість у позаурочний час.           

Соціальний паспорт класу.                 

Папка класного керівника.                   

Документи на оформлення безкоштовного харчування

Засідання   та протоколи батьківських зборів

Класні  керівники

1-11  кл.

 

 

З А С І Д А НН Я   ІІ

ТЕМА: Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання

Листопад

п\п

З  М  І  С  Т

Відповідальні

1.   

Доповідь на тему:

-   «Причини виникнення булінгу та його наслідки.»;

-   «Профілактика насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської молоді.»

 

Голотюк В.Л.

Творун О.К.

2.   

Тренінг для вчителів : «Що таке булінг? Профілактика булінгу в учнівському середовищі »

Практичний психолог 

3.   

Практичне  завдання. Створення   листівок – пам'яток  для  учнів  та  батьків  щодо  недопущення  насильства  в  учнівському  середовищі «Стоп!  Боулінг!»,

Баланчук О.А

Кл.  керівники

1-11  кл

4.   

Про  підсумки проведення  превентивних  виховних заходів щодо  попередження сексуального насильства в цифровому середовищі (безпечний он-лайн простір для  учнів)

Баланчук О.А. 

5.   

Методична панорама.  Створення   циклограми  роботи  класного керівника в  умовах  дистанційного  навчання

Баланчук О.А.

Кл.  керівники

1-11  кл

6.   

Про  необхідність проведення  виховних заходів профорієнтаційного спрямування  та  анкетування  старшокласників  на  визначення  їх  професійних  інтересів

Баланчук О.А.

 

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ

 

 

Підготувати та  провести виховну годину,  квест,  заняття з елементами  тренінгу,  флешмоб, акцію спрямовану на запобігання  та  профілактику булінгу в учнівському середовищі  та розмістити  матеріали  в  мережі Інтернет, на власному блозі. о січня 2021р.)

Сприяти  у  проведенні виховних  заходів  профорієнтаційного спрямування  та  у проведенні анкетування на  визначення  професійного  самовизначення  старшокласників

           Звітність  за  період

Розробки відкритих виховних заходів;

Оформлення матеріалів щодо проведення годин спілкування класними керівниками

Класні керівники

1-11 кл.

 

 

 

Класні керівники

8-11 кл.

З А С І Д А НН Я   ІІІ

Тема : Використання сучасних інноваційних технологій виховання у роботі класного керівника

Лютий

п\п

 

З  М  І  С  Т

 

Відповідальні

1.   

Доповідь  на тему:

-   Можливості використання ІКТ та інтернет-ресурсів в організації інноваційної діяльності класного керівника у проведенні класних годин.

-   Виховання в учнів навичок здорового способу життя. Організація роботи щодо формування здорового способу життя в умовах дистанційного навчання.

-   «Роль  класного керівника у формуванні навичок самоврядування, соціальної активності в процесі практичної громадської діяльності школяра»

 

 

Баланчук О.А.

 

 

Цаль Т.В.

 

 

Марингевич А.Г.

2.   

Аукціон методичних ідей: «Практичне використання сучасних виховних технологій під  час  синхронного  та  асинхронного  виховного  процесу»

Класні керівники

1-11 кл. 

3.   

 Про підсумки  проведення  профорієнтаційних  заходів та про підсумки  анкетування  «Мої  життєві  та  професійні  плани», «Визначення професійних інтересів учнів»…

Практ. псих.

4.   

Ділова гра «Інноваційні технології як засіб підвищення якості виховного процесу»

Баланчук О.А.

5.   

Практичне  завдання: «Удосконалення  роботи на   блогах  класних  керівників».

Баланчук О.А.

6.   

Експрес-огляд педагогічної  преси «Радимо прочитати» на тему: «Ціннісного  ставлення  до  себе » (формування ня управлінських  здібностей засобами учнівського самоврядування  та  здоровий спосіб  життя)

Баланчук О.А.

 

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ

 

 

1.Підготувати   розробку  виховного заходу, години спілкування, бесіди  на тему формування  ціннісного  ставлення  до  себе (формування ня управлінських  здібностей засобами учнівського самоврядування  та  здоровий спосіб  життя) ,  провести цей захід  протягом  ІІ семестру та розмістити матеріали на своєму блозі.

2.Провести  анкетування  серед  учнів  школи  на  тему: «Насильство  серед  дітей  та  над  дітьми»

Звітність  за  період

Розробки відкритих виховних заходів;

Оформлення матеріалів на  власному  блозі

Класні керівники 1-11 кл.

 

 

Практ. психолог

З А С І Д А НН Я   ІV

ТЕМА: Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв'язання конфліктів

Квітень

п\п

 

З  М  І  С  Т

 

Відповідальні

1.   

Доповідь на тему:

-       « Формування морально-етичних цінностей в учнів початкової школи.»;

-   «Культура мобільного віртуального спілкування. Безпечний  он – лайн простір»

 

Подзігун В.М.

Білостегнюк Л.В.

2.   

  Практикум для класних керівників щодо визначення способу розв`язання конфліктних  ситуації  в класних колективах. Методи роботи з агресивними дітьми.

Практичний психолог

 

3.                

Практичне  завдання. Створення   колективної  презентації на  тему :« Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв'язання конфліктів»

 Творун О.К.

Кл.  керівники

1-11  кл

4.                

Про участь класних колективів в шкільних    та  позашкільних  заходах  творчого  спрямування

Баланчук О.А.

5.                

Про результати роботи методичного  обєднання класних керівників  у   2020-2021 н.р.

Баланчук О.А.

 

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ

 

 

Пропозиції класних керівників  щодо планування виховної роботи на 2020 – 2021 н. р.

 

Класні керівники

1-11 кл.

 

Графік  проведення  відкритих   виховних  

заходів    на 2020-2021н.р. 

Хто

проводить

 

Клас

Дата

Тема  виховного  заходу

І семестр

ІІ  семестр

Назаренко І.П.

1

10-ІІІ

« Ми роду, козацького, нащадки»

 

05 - ІІ

 

«Букварику прощай»

Дема Т.В.

2

11 - І

«Вареничні посиденьки »

 

 

02 –ІІІ

 

«Тепло татусевих долонь»

Мельник Л.І.

3

 

11- ІV

« Рідна мова – це духовна святиня»

 

03 - ІІІ

 

«Людське життя -   найвища  цінність»

Подзігун В.М.

4

11 - ІІ

« Голос  рідної  природи  серцем  слухати  навчись»

 

05 - ІІІ

 

« Прощавай,  початкова  школо!»

Шемчук Н.К.

5

12- І

«Добро тому жити, хто вміє дружити»

 

04 - І

 

«Твоє життя  іде  з  родини»

Голотюк В.Л.

 

6

12-ІІ

«Бути на землі людиною»

 

03-І

 

«Наповнимо  серце  добром»

Марингевич А.Г.

 

7

11 - ІІІ

 

« Українські народні  символи  та  обереги»

 

04 - ІІІ

 

«Добро  починається  з  тебе»

Цаль Т.В.

 

8

 

12 - І

«   Мистецтво жити  гідно»

 

03 - ІІІ

 

« Сім  кольорів  щастя»

 

Творун О.К.

 

9

 

11 - І

«  Впевнений  крок  у  доросле  життя»

 

05 - ІV

 

«  Прощання  з  середньою  школою »

Білостегнюк Л.В.

 

10

 

11 - ІV

« Ми - українці»

 

04 - ІІІ

 

« Серед  тисячі  професій одна  із  них  моя»

Творун З.В

11

11 - ІІ

«    Батьківська  хата – берегиня  роду »

 

04 -ІV

 

«  Сучасна молодіжна мода  і  здоров'я »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


ПЛАН ЗАСІДАНЬ НА 2019-2020 н.р.
З А С І Д А НН Я   І
Тема: Стратегічні напрямки  виховання у вимірах сьогодення
на 2019/2020 н. р. Визначення пріоритетних завдань на навчальний рік
Вересень
№з/п

З  М  І  С  Т

Відповідальні
1.                     
 Аналіз роботи ШМО за попередній навчальний рік та визначення основних  напрямків виховної  роботи на 2019– 2020н.р.
Баланчук  О.А.
2.                     
Про підсумки вивчення   ціннісного  ставлення  до суспільста  і  держави та до себе  (превентивне  виховання). Найефективніші  формами  і  методами  роботи,  спрямовані  на попередження скоєння злочинів і правопорушень, протидії жорстокого поводження з дітьми, поширення булінгу, сформованості мотивації до  здорового способу життя тощо
Баланчук  О.А.
3.                     
Опрацювання  нормативних документів:
«Інформаційні матеріали щодо створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок у 2019/2020  н. р.»  (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від від 27.06.2019 № 1/9-414)
Баланчук О.А.
4.                     
Рекомендації щодо змістового наповнення папки  класного  керівника на 2019 – 2020 н.р.  ( вимоги до планів виховної роботи та їх оформлення, схема аналізу виховної роботи класного керівника за минулий н.р.  та визначення основних питань виховної діяльності на 2019-2020 н.р.).
Баланчук О.А.
5.                     
Затвердження плану роботи методичного  обєднання  та графіка проведення відкритих виховних заходів.
Баланчук О.А.
6.                     
Про складання «банку даних» дітей пільгових категорій. Соціальний  паспорт  класу,  школи.
Баланчук О.А.
7.                     
 Про планування роботи у напрямку національно-патріотичного виховання
Баланчук О.А.
8.                     
Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами
Баланчук О.А.

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ


- Розробити виховні плани класних керівників. (До 27.09.2019р.)
- Провести з учнями та батьками роз’яснювальну роботу щодо  відвідування  навчальних занять.
- Підготувати  звіт  про  відвідування  учнями  школи  та  прийняті  міри,  щодо  попередження  пропусків  занять  без  поважних  причин.
- Підготувати експрес-огляд «Радимо прочитати» на тему «Правове  виховання» (До листопада 2019р.)
Звітність  за  період
- Зайнятість у позаурочний час.           
- Соціальний паспорт класу.                 
- Папка класного керівника.                   
- Документи на оформлення безкоштовного харчування
- Засідання   та протоколи батьківських зборів


Класні  керівники 
1-11  кл.




З А С І Д А НН Я   ІІ
ТЕМА:   Правове  виховання учнів в сучасній школі. Особливості роботи класного керівника та  практичного  психолога   з учнями  схильними до девіантної  поведінки.
 Листопад

п\п


З  М  І  С  Т

Відповідальні
1.                  
Доповідь на тему:
- "Роль і  місце правового  виховання  учнів  у  початковій  школі"
- "Правове  виховання.  Організація  системи  профілактики  правопорушень  серед  дітей  та  підлітків  шкілного  віку  на  основі  гуманізації   сучасної  школи"
- "Спільна  робота  класного  керівника  та  психолога  з  учнями  схильними  до  девіантної  поведінки  та  ї  батьками"

Назаренко І.П.


Цаль Т.В.



Томляк Н.В.

2.                  
Скринька невирішених питань : «Які традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є результативнішими?» Обговорення  відкритих  виховних  годин  правового  спрямування.
Класні  керівники 1-11 кл.
3.                  
Методичні  родзинки  на  тему: «Профілактика та корекція девіантної поведінки підлітків»
Практ. психолог
4.                  
Про стан роботи із запобігання торгівлі людьми, профілактики та протидії поширенню наркоманії, злочинності, тютюнопаління.
Баланчук О.А.
5.                  
Педагогічна майстерня. Портрет  класного  керівника Вправи «Пазл» та «Кодекс сучасного класного керівника».
Баланчук О.А.
6.                  
Ознайомлення з новинками педагогічної преси з  питань  ціннісного  ставлення  до  суспільства  і  держави  (правове  виховання)
Баланчук О.А.

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ


Підготувати та  провести виховну годину, КТС, ділову  гру,  круглий  стіл,  усний  журнал,  вікторину правового спрямування та розмістити  матеріали  в  мережі Інтернет, на власному блозі. о січня 2020р.)
Провести  анкетування  учнів старшої  школи  щодо  професійного  самовизначення
Звітність  за  період

- Розробки відкритих виховних заходів;
- Оформлення матеріалів щодо проведення годин спілкування класними керівниками
Класні керівники
1-11 кл.

Практичний психолог

З А С І Д А НН Я   ІІІ
Тема : Ціннісне  ставлення  до  праці. Соціальні проблеми профорієнтації учнівської молоді.
Лютий

п\п

З  М  І  С  Т

Відповідальні
1.              
Доповідь  на тему:
- "Формування   у  молодших школярів  ціннісного  ставлення  до  праці,  розуміння  його  ролі у  житті  людини  і в суспільстві"

- "Партнерство школи і сім’ї у формуванні професійних інтересів учнівської молоді" 

Мельник Л.І.



Творун З.В. 
2.              
Методична панорама:
Роль класного керівника в організації трудового виховання. Система роботи з профорієнтації учнів «Вибір професії – крок у доросле життя».(з досвіду роботи)

Білостегнюк Л.В.
Шемчук Н.К.

3.              
 Підсумки  анкетування  «Мої  життєві  та  професійні  плани»,
«Визначення професійних інтересів учнів»…
Практ. псих.
4.              
Ділова  гра «Портрет  класного  керівника»

Баланчук О.А.
5.              
Практичне  завдання: «Удосконалення  роботи на   блогах  класних  керівників».
Баланчук О.А.
6.              
Експрес-огляд педагогічної  преси «Радимо прочитати» на тему: «Ціннісного  ставлення  до  праці» (трудове  виховання)
Баланчук О.А.

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ


1.  Підготувати   розробку  виховного заходу, години спілкування, бесіди  на тему формування  ціннісного  ставлення  до  праці (трудове   виховання) ,  провести цей захід  протягом  ІІ семестру та розмістити матеріали на своєму блозі.
2.  В  рамках  батьківських  зборів,  батьківського  всеобучу  провести  з  батьками  заняття  з  елементами  тренінгу  на  тему : «Творимо  разом  світ  безпечний  для  дитини»
3.  Провести  анкетування  серед  учнів  школи  на  тему: «Насильство  серед  дітей  та  над  дітьми» 

Звітність  за  період
- Розробки відкритих виховних заходів;
- Оформлення матеріалів на  власному  блозі
Класні керівники 1-11 кл.




Практ. психолог
З А С І Д А НН Я   ІV

ТЕМА: Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання
Квітень
п\п

З  М  І  С  Т

Відповідальні
1.                  
Доповідь на тему:
-   «Причини виникнення булінгу та його наслідки.»;
-   «Профілактика насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської молоді.»

Голотюк В.Л.
Творун О.К.
2.                  
Тренінг для вчителів : «Що таке булінг? Профілактика булінгу в учнівському середовищі »
Практичний психолог

3.                  
Підсумки  анкетування «Насильство  серед  дітей  та  над  дітьми». Насильство  в  сім’ї  та його вплив на психіку дитини.
Практичний  психолог 

4.                  
Практичне  завдання. Створення   листівок – пам'яток  для  учнів  та  батьків  щодо  недопущення  насильства  в  учнівському  середовищі «Стоп!  Боулінг!»
Кл.  керівники
1-11  кл
5.                  
Про участь класних колективів в шкільних    та  позашкільних  заходах  творчого  спрямування
Баланчук О.А.
6.                  
Про результати роботи методичного  обєднання класних керівників  у   2019-2020 н.р.
Баланчук О.А.

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ


Пропозиції класних керівників  щодо планування виховної роботи на 2020 – 2021 н. р.

Класні керівники
1-11 кл.


































Графік  проведення  відкритих   виховних  

заходів    на 2019-2020н.р.


Хто
проводить

Клас
Дата
Тема  виховного  заходу
І семестр
ІІ  семестр
Дема Т.В.
1
10 - ІІ
« Посвята  у  козачата»

03 - ІІ

«Жінкам  тепле  слово  і  квіти»
Мельник Л.І.
2
11 - ІІІ
«Родина – душі  берегиня »


02 –ІІІ

«  Подорож  до  країни  добра»
Подзігун В.М.
3

11- ІV
« Ми  у  світ  цей  прийшли,  щоб  людей  шанувати, щоб зернинки  добра усім дарувати»

02 - ІV

« Голос  рідної  природи  серцем  слухати  навчись»
Назаренко І.П.
4
12 - І
«Права  і  обовязки  маленького  громадянина »

05 - ІІІ

« Прощавай,  початкова  школо!»
Голотюк В.Л.
5
10 - ІІІ
«Давайте  познайомимось!»

03 - І

«Людина  починається  з  добра»
Томляк Н.В.

6
12-ІІ
«Я  і  мій  клас»

04-ІІ

«Хто  любить  працю –того  шанують»
Цаль Т.В.

7
11 - ІІІ

« Таланти   класної  родини»

03 - ІІІ

«Талант  породжує  творчість»
Творун О.К.

8

12 - І
«   Чинити  добро  можна  кожного  дня»

04 - І

« Фітобар»

Білостегнюк Л.В.

9

11 - І
«  Мій  рідний  край,  моя  земля…»

05 - ІV

«  Прощання  з  середньою  школою »

Творун З.В.

10

11 - ІV
« Батьківська  хата – берегиня  роду»

04 - ІІІ

« Праця  звеличує  людину»
Шемчук Н.К.
11
11 - ІІ
«   Екологія  природи – екологія душі »

04 -ІV

« Батьківська  кавярня»
 ПЛАН ЗАСІДАНЬ   НА 2018-2019 н.р.
З А С І Д А Н Н Я   І
Тема: Організаційно-методичні засади управління розвитком суб'єктів виховного процесу в 2018-2019 н.р. Визначення пріоритетних завдань на навчальний рік 
Вересень
№з/п

З  М  І  С  Т

Відповідальні
1.                      
 Аналіз роботи ШМО за попередній навчальний рік та визначення основних  напрямків виховної  роботи на 2018– 2019 н.р.
Баланчук  О.А.
2.                      
Про підсумки вивчення   ціннісного  ставлення  до себе (формування здорового  способу  життя). Найефективніші  формами  і  методами  роботи,  спрямованими  на  формування в учнів активної життєвої позиції, вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил
Баланчук  О.А.
3.                      
Опрацювання  нормативних документів:
«Про деякі питання  організації в закладах освіти виховної роботи щодо  безпеки й благополуччя дитини»  (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 07.08.2018 №1/9-486)
Ознайомлення із нормативно – правовими актами:
§ Рішенням  33 сесії 7 скликання від 15 червня  2018 року    № 682 «Про виконання Державного Гімну України в середніх учбових закладах  Вінницької  області»
§ Рішенням  46 сесії 7 скликання від 16 серпня 2018 року    № 641 «Про виконання Державного Гімну України в загальноосвітніх навчальних закладах Вінницького району»
Баланчук О.А.
4.                      
Рекомендації щодо змістового наповнення папки  класного  керівника на 2018 – 2019 н.р.  ( вимоги до планів виховної роботи та їх оформлення, схема аналізу виховної роботи класного керівника за минулий н.р.  та визначення основних питань виховної діяльності на 2018-2019 н.р.)
Баланчук О.А.
5.                      
Затвердження плану роботи методичного  обєднання  та графіка проведення відкритих виховних заходів.
Баланчук О.А.
6.                      
Про складання «банку даних» дітей пільгових категорій. Соціальний  паспорт  класу,  школи.
Баланчук О.А.
7.                      
Про забезпечення потреб дітей з обмеженими функціональними можливостями, створення умов для їх повноцінного розвитку  та корекції в умовах освітнього закладу
ЗВР Глущенко Т.Г.
8.                      
Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами
Баланчук О.А.

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ


1.     Розробити виховні плани класних керівників. (До 21.09.2017р.)
2.     Провести з учнями та батьками роз’яснювальну роботу щодо  відвідування  навчальних занять.
3.     Підготувати  звіт  про  відвідування  учнями  школи  та  прийняті  міри,  щодо  попередження  пропусків  занять  без  поважних  причин.
4.     Підготувати експрес-огляд «Радимо прочитати» на тему «Превентивне  виховання» (До листопада 2018р.)

Класні  керівники 
1-11  кл.






З А С І Д А НН Я   ІІ 
ТЕМА: Використання класним керівником новітніх технологій в здійсненні екологічного виховання учнів.     
 Листопад

п\п


З  М  І  С  Т

Відповідальні
1.                   
Доповідь на тему:
-  «Нові форми позакласної виховної роботи  з дітьми»
  «Формування екологічної культури учнів

Баланчук О.А.
Шемчук Н.К.
2.                   
Вільний мікрофон «Пошуки, знахідки щодо виховання ціннісного ставлення до природи
Класні  керівники 1-11 кл.
3.                   
Педагогічна майстерня. Формування  класного колективу Вправа «Подарунок» .  Відео –притча «Урок метелика»
Баланчук О.А.
4.                   
Обговорення проведених класними керівниками  виховних годин, свят, акцій  екологічного спрямування:
-  екологічній акції: "Збережемо чистим  довкілля";
-«Поглянь  навколо, чарівниця  осінь..." (Подзігун В.М. 2 кл. )  тощо
Класні  керівники 1-11 класів
5.                   
Ознайомлення з новинками педагогічної преси з  питань  ціннісного  ставлення  до  природи  (екологічне  виховання)
Баланчук О.А.

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ


Підготувати та  провести виховну годину, КТС, КВК, ділову  гру,  круглий  стіл,  усний  журнал,  вікторину екологічного спрямування та розмістити  матеріали  в  мережі Інтернет, на власному блозі. о січня 2019р.)
Класні керівники
1-11 кл.
З А С І Д А НН Я   ІІІ
Тема : Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації сучасної школи. 
Аналіз причин девіантної поведінки неповнолітніх.
Лютий


п\п

З  М  І  С  Т

Відповідальні
1.               
Доповідь  на тему:
Основні педагогічні умови  реалізації якісного превентивного виховання:
Ключовий пріоритет: профілактика асоціальних проявів у поведінці, правова освіта
- Ключовий пріоритет: стимулювання до здорового способу життя
-Співпраця школи та інших соціальних інститутів у   превентивному вихованні учнівської молоді.



Голотюк В.Л.

Назаренко І.П.

Цаль Т.В.
2.               
Методична панорама:
 «Педагогічні особливості формування  в учнів потреби в правовій культурі, виховання поваги до законів і норм співжиття у суспільстві» (з  досвіду  роботи)
«Сучасні інноваційні  підходи   до формування здорового способу життя у сучасних умовах» (з  досвіду  роботи)

Творун З.В.


Подзігун В.М.
3.               
 Підсумки  анкетування  «Визначення  життєвих  цінностей», «Моя  правова  обізнаність: правопорушення  та  відповідальність» «Здоровий  спосіб  життя» …
Аналіз причин девіантної поведінки неповнолітніх «Молодіжна злочинність: джерела, характер, шляхи запобігання»
Практ. псих. Моісєєнкова Т.О.
4.               
Тренінг «Креативність – шлях до  професійного  успіху»

Практ. псих. Моісєєнкова Т.О.
5.               
Практичне  завдання: «Удосконалення  роботи на   блогах  класних  керівників».
Баланчук О.А.
6.               
Експрес-огляд педагогічної  преси «Радимо прочитати» на тему: «Ціннісного  ставлення  до  суспільства  і  держави» (превентивне  виховання)
Баланчук О.А.

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ


1.Підготувати   розробку  виховного заходу, години спілкування, бесіди  на тему формування  ціннісного  ставлення  до  суспільства і  держави (превентивне   виховання) ,  провести цей захід  протягом  ІІ семестру та розмістити матеріали на своєму блозі.
2.В  рамках  батьківських  зборів,  батьківського  всеобучу  провести  з  батьками  заняття  з  елементами  тренінгу  на  тему : «Творимо  разом  світ  безпечний  для  дитини»
3.Провести  анкетування  серед  учнів  школи  на  тему: «Насильство  серед  дітей  та  над  дітьми»
Класні керівники 1-11 кл.




Практ. псих. Моісєєнкова Т.О.
З А С І Д А НН Я   ІV

ТЕМА: Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція
Квітень
п\п

З  М  І  С  Т

Відповідальні
1.                   
Доповідь на тему:
-   «Про  програму  з  виховної  роботи  з  учнями «  Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція »;
-   «Торгівля  людьми: викрадення дітей,  експлуатація дитячої праці  шляхи  запобігання  та  протидії»
-  «Булінг  у  школі: допоможіть дитині  впоратися  з  постійним  цькуванням».

Баланчук О.А.

Творун О.К.

Томляк Н.В.
2.                   
Підсумки  анкетування «Насильство  серед  дітей  та  над  дітьми». Насильство  в  сім’ї  та його вплив на психіку дитини
Практичний  психолог 
3.                   
Створення  листівок – пам'яток  «Пам’ятка користувачам інтернету», «Пам’ятки для учнів»  щодо  недопущення  проявів  насильства, «Міфи  про  торгівлю  людьми»  тощо; пам’ятки  для  батьків  «Діти. Інтернет. Мобільний  зв’язок»
Кл.  керівники
1-11  кл
4.               
Про участь класних колективів в шкільних    та  позашкільних  заходах  творчого  спрямування
Баланчук О.А.
5.                   
Про результати роботи методичного  обєднання класних керівників  у   2018-2019 н.р.
Баланчук О.А.

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ


Пропозиції класних керівників  щодо планування виховної роботи на 2019 – 2020 н. р.

Класні керівники
1-11 кл.





                       

















Графік  проведення  відкритих  
виховних  заходів у 2018-2019 н.р.
Хто
проводить

Клас
Дата
Тема  виховного  заходу
І семестр
ІІ  семестр
Мельник Л.І.
1
10 - ІІ
« Козацька  родина,  а  я  її  частина»

03 - ІІІ

«Подорож  до  країни  ввічливості  та  доброти»
Подзігун В.М.
2
10 - ІІІ
«Поглянь  навколо, чарівниця  осінь... »


02 –ІІІ

«  Тільки  родина  як  зірка  єдина»
Назаренко І.П.
3

11- І
« Моя  Україна  у  серці  єдина»

03 - ІІ

« З  родини  починається  людина»
Дема Т.В.
4
11 - ІІ
«Творча родина - талановита  дитина »

05 - ІІІ

« Прощавай,  початкова  школо!»
Томляк Н.В.

5
11 - ІV
«Родина, родина від батька до сина»

04-ІІ

«Що  означає бути вихованою людиною»
Цаль Т.В.
6
11-І
«Стежками  любові і добра»

04-ІІ

«Краса  і  сила  символів  народних»
Творун О.К.

7
10 - ІІІ

« Свята  Покрівонько, покрий  мою  голівоньку»

12 - ІІ

«Андріївські  вечорниці»
Білостегнюк Л.В.

8

11 - ІІІ
«  Добро  врятує  світ»

02 - ІV

« Ми  діти  твої,  Україно»

Творун З.В.

9

11 - ІV
«  Українська  хустка - берегиня  роду»

03 - І

«  Правильний  вибір  професії - важливий  крок  у  житті »

Шемчук Н.К.

10

11 - ІІІ
« На  рушнику  хай  доля  квітне»

04 - ІІІ

« Щасливе  життя - як ми  його  розуміємо»
Голотюк В.Л.
11
12 - І
«   Життя   це  шанс - зумій  його  прожити »

04 - ІV

« Вирушаючи  в  життєву  дорогу»

Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція
(програма з питань  протидії торгівлі людьми)
      (з  досвду роботи НМЦ виховної  роботи ІППОЧО ( Чернівецька  область)












5 коментарів: