Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9-362
Перший урок 2021-2022н.р.
Перший урок в навчальному році — важлива подія як для усіх учнів, так і для їхніх батьків та вчителів. Саме тому підготовка до цієї дати повинна бути належною. Окрім урочистих заходів обов’язковим, як дає зрозуміти програма Міністерства освіти, 1-го вересня є і проведенняПершого уроку.
Щорічно міністерство пропонує свої варіанти тем для першого шкільного заняття. Такі теми не є обов’язковими та можуть коригуватись вчителем, адже Закон про освіту гарантує закладам освіти та вчителям академічну свободу і тему Першого уроку вчитель обирає самостійно.
Важливо, щоб початок нового навчального 2021-2022 року налаштував дітей на навчання, дав їм достатню мотивацію та корисні роздуми.Обираючи ту чи іншу тему, вчителі повинні: орієнтуватись на вік школяра та враховувати актуальність проблемати.
У цьому році Україна відзначає 30-річчя з дня Незалежності. Тому теми уроку, можуть звучати так:
- «З днем народження, рідна Україно!;
- «Україна – прекрасна і незалежна!»;
- «З ювілеєм, рідна країна!»;
- «Будь щаслива, моя Україно!».
ПЛАН ЗАСІДАНЬ НА 2020-2021 н.р.
З А С І Д А НН Я І
Тема: Стратегічні
напрямки виховання у вимірах сьогодення
на
2020-2021 н. р. Визначення пріоритетних завдань
на навчальний рік
Вересень
№з/п |
З М І
С Т |
Відповідальні |
1 |
Аналіз роботи
ШМО за попередній навчальний рік та визначення основних напрямків виховної роботи на 2020– 2021н.р. |
Баланчук О.А. |
2 |
Про підсумки вивчення стану
здійснення ціннісного
ставлення до суспільста і
держави (правового виховання). Найефективніші форми і
методи роботи спрямовані на
підвищення рівня правової культури
підростаючого покоління |
Баланчук О.А. |
3 |
Опрацювання
нормативних документів: «Деякі питання організації виховного процесу
у 2020/2021н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних
життєвих навичок, профілактики булінгу (цькування), кримінальних
правопорушень, вживання наркотичних і психотропних речовин та запобігання
торгівлі людьми» (Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від
від 20.07.2020 № 1/9-385) |
Баланчук О.А. |
4 |
Рекомендації щодо змістового наповнення
папки класного керівника на 2020 – 2021 н.р. (
вимоги до планів виховної роботи та їх оформлення, схема аналізу виховної роботи класного керівника
за минулий н.р. та визначення основних
питань виховної діяльності на 2020-2021 н.р.). |
Баланчук О.А. |
5 |
Затвердження плану роботи методичного
об’єднання
та графіка проведення відкритих виховних заходів. |
Баланчук О.А. |
6 |
Про складання «банку даних» дітей пільгових категорій. Соціальний паспорт
класу, школи. |
Баланчук О.А. |
7 |
Про планування роботи у напрямку національно-патріотичного
виховання |
Баланчук О.А. |
8 |
Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення
дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами |
Баланчук О.А. |
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
|
|
Розробити виховні плани класних керівників.
(До 30.09.2020р.) Провести з учнями та батьками роз’яснювальну
роботу щодо відвідування навчальних занять. Підготувати
звіт про відвідування учнями
школи та прийняті
міри, щодо попередження пропусків
занять без поважних
причин. Переглянути вебінар в мережі Інтернет
на тему «Проведення виховної роботи
класним керівником в умовах карантину» або за
посиланням https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=oGYhlrAdNR8 (До листопада 2020р.) Звітність за період Зайнятість у позаурочний
час. Соціальний паспорт
класу.
Папка класного
керівника.
Документи на оформлення безкоштовного
харчування Засідання
та протоколи батьківських зборів |
Класні
керівники 1-11
кл.
|
З А С І Д А НН Я ІІ
ТЕМА:
Булінг
у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання
Листопад
№ п\п |
З М
І С Т |
Відповідальні |
1. |
Доповідь на тему: - «Причини виникнення булінгу та його
наслідки.»; - «Профілактика насильницьких та агресивних форм поведінки серед учнівської молоді.» |
Голотюк В.Л. Творун О.К. |
2. |
Тренінг для вчителів : «Що таке булінг? Профілактика булінгу в учнівському середовищі » |
Практичний психолог |
3. |
Практичне завдання.
Створення листівок – пам'яток для учнів
та батьків щодо
недопущення насильства в
учнівському середовищі
«Стоп! Боулінг!», |
Баланчук О.А Кл. керівники 1-11 кл |
4. |
Про підсумки
проведення превентивних
виховних заходів щодо
попередження сексуального насильства в цифровому середовищі (безпечний
он-лайн простір для учнів) |
Баланчук О.А. |
5. |
Методична панорама. Створення
циклограми
роботи класного керівника
в умовах дистанційного навчання |
Баланчук О.А. Кл. керівники 1-11 кл |
6. |
Про необхідність проведення виховних заходів профорієнтаційного
спрямування та анкетування
старшокласників на визначення
їх професійних інтересів |
Баланчук О.А. |
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
|
|
Підготувати та провести виховну годину, квест,
заняття з елементами
тренінгу, флешмоб, акцію
спрямовану на запобігання та профілактику булінгу в учнівському
середовищі та розмістити матеріали в мережі Інтернет, на власному блозі. (До січня 2021р.) Сприяти у
проведенні виховних
заходів профорієнтаційного
спрямування та у проведенні анкетування на визначення
професійного самовизначення старшокласників Звітність за
період Розробки відкритих виховних
заходів; Оформлення матеріалів щодо проведення годин
спілкування класними керівниками |
Класні керівники 1-11 кл.
Класні керівники 8-11 кл. |
З А С І Д А НН Я ІІІ
Тема : Використання
сучасних інноваційних технологій виховання у роботі класного керівника
Лютий
№ п\п |
З М І
С Т |
Відповідальні |
1. |
Доповідь на тему: -
Можливості використання ІКТ та
інтернет-ресурсів в організації інноваційної діяльності класного керівника у
проведенні класних годин. -
Виховання в учнів навичок
здорового способу життя. Організація роботи щодо формування здорового
способу життя в умовах дистанційного навчання. -
«Роль класного
керівника у формуванні навичок самоврядування,
соціальної активності в процесі практичної громадської діяльності школяра»
|
Баланчук О.А.
Цаль
Т.В.
Марингевич
А.Г. |
2. |
Аукціон методичних ідей: «Практичне використання сучасних виховних технологій під час синхронного та асинхронного виховного процесу» |
Класні
керівники 1-11 кл. |
3. |
Про підсумки проведення профорієнтаційних заходів та про підсумки анкетування «Мої життєві та професійні плани», «Визначення професійних інтересів учнів»… |
Практ. псих. |
4. |
Ділова гра «Інноваційні технології як засіб підвищення якості виховного процесу» |
Баланчук О.А. |
5. |
Практичне
завдання: «Удосконалення роботи
на блогах класних
керівників». |
Баланчук О.А. |
6. |
Експрес-огляд педагогічної
преси «Радимо прочитати» на тему: «Ціннісного ставлення
до себе » (формування ня управлінських
здібностей засобами учнівського самоврядування та
здоровий спосіб життя) |
Баланчук О.А. |
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
|
|
1.Підготувати
розробку виховного заходу,
години спілкування, бесіди на тему
формування ціннісного ставлення
до себе (формування ня управлінських здібностей засобами учнівського самоврядування та
здоровий спосіб життя) , провести цей
захід протягом ІІ семестру та розмістити матеріали на
своєму блозі. 2.Провести анкетування
серед учнів школи
на тему: «Насильство серед
дітей та над
дітьми» Звітність за період Розробки
відкритих виховних заходів; Оформлення матеріалів на власному
блозі |
Класні керівники 1-11 кл.
Практ. психолог |
З А
С І Д А НН Я ІV
ТЕМА:
Формування в учнів культури поведінки та
спілкування, навчання їх способів розв'язання конфліктів
Квітень
№ п\п |
З М
І С Т |
Відповідальні |
1. |
Доповідь на тему: -
« Формування морально-етичних цінностей в учнів початкової
школи.»;
- «Культура мобільного віртуального спілкування. Безпечний он – лайн простір» |
Подзігун В.М. Білостегнюк Л.В. |
2. |
Практикум для класних керівників щодо
визначення способу розв`язання конфліктних
ситуації в класних колективах.
Методи роботи з агресивними дітьми. |
Практичний психолог
|
3. |
Практичне
завдання. Створення
колективної
презентації на тему :« Формування в учнів
культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв'язання
конфліктів» |
Творун О.К. Кл. керівники 1-11 кл |
4. |
Про участь класних колективів в шкільних та
позашкільних заходах творчого
спрямування |
Баланчук О.А. |
5. |
Про результати роботи
методичного об’єднання класних
керівників у 2020-2021 н.р. |
Баланчук О.А. |
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ |
|
|
Пропозиції
класних керівників щодо планування
виховної роботи на 2020 – 2021 н. р. |
Класні керівники 1-11 кл. |
Хто проводить
|
Клас |
Дата |
Тема виховного
заходу |
|
І семестр |
ІІ
семестр |
|||
Назаренко І.П. |
1 |
10-ІІІ |
« Ми роду, козацького, нащадки» |
|
05 - ІІ |
|
«Букварику прощай» |
||
Дема Т.В. |
2 |
11 - І |
«Вареничні
посиденьки » |
|
|
02 –ІІІ |
|
«Тепло татусевих долонь» |
|
Мельник Л.І. |
3
|
11- ІV |
« Рідна мова – це духовна святиня» |
|
03 - ІІІ |
|
«Людське життя - найвища
цінність» |
||
Подзігун В.М. |
4 |
11 - ІІ |
« Голос
рідної природи серцем
слухати навчись» |
|
05 - ІІІ |
|
« Прощавай, початкова
школо!» |
||
Шемчук Н.К. |
5 |
12- І |
«Добро тому жити, хто вміє дружити» |
|
04 - І |
|
«Твоє життя іде
з родини» |
||
Голотюк В.Л.
|
6 |
12-ІІ |
«Бути на землі людиною» |
|
03-І |
|
«Наповнимо
серце добром» |
||
Марингевич А.Г.
|
7 |
11 - ІІІ
|
« Українські народні символи
та обереги» |
|
04 - ІІІ |
|
«Добро починається
з тебе» |
||
Цаль Т.В.
|
8
|
12 - І |
« Мистецтво жити гідно» |
|
03 - ІІІ |
|
« Сім
кольорів щастя» |
||
Творун О.К.
|
9
|
11 - І |
« Впевнений крок
у доросле життя» |
|
05 - ІV |
|
« Прощання з
середньою школою » |
||
Білостегнюк Л.В.
|
10
|
11 - ІV |
« Ми - українці» |
|
04 - ІІІ |
|
« Серед
тисячі професій одна із
них моя» |
||
Творун З.В |
11 |
11 - ІІ |
« Батьківська
хата – берегиня роду » |
|
04 -ІV |
|
« Сучасна молодіжна
мода і
здоров'я » |
№з/п
|
З М І
С Т
|
Відповідальні
|
1.
|
Аналіз роботи
ШМО за попередній навчальний рік та визначення основних напрямків виховної роботи на 2019–
2020н.р.
|
Баланчук О.А.
|
2.
|
Про підсумки вивчення ціннісного
ставлення до суспільста і
держави та до себе (превентивне
виховання). Найефективніші
формами і методами
роботи, спрямовані на попередження скоєння злочинів і
правопорушень, протидії жорстокого поводження з дітьми, поширення булінгу,
сформованості мотивації до здорового способу життя тощо
|
Баланчук О.А.
|
3.
|
Опрацювання
нормативних документів:
«Інформаційні матеріали щодо
створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської
молоді ціннісних життєвих навичок у 2019/2020
н. р.» (Додаток до листа
Міністерства освіти і науки України від від 27.06.2019 № 1/9-414)
|
Баланчук О.А.
|
4.
|
Рекомендації щодо змістового наповнення
папки класного керівника на 2019 – 2020 н.р. (
вимоги до планів виховної роботи та їх оформлення, схема аналізу виховної роботи класного керівника
за минулий н.р. та визначення основних
питань виховної діяльності на 2019-2020 н.р.).
|
Баланчук О.А.
|
5.
|
Затвердження плану роботи методичного
об’єднання
та графіка проведення відкритих виховних заходів.
|
Баланчук О.А.
|
6.
|
Про складання «банку даних» дітей пільгових категорій.
Соціальний паспорт класу,
школи.
|
Баланчук О.А.
|
7.
|
Про планування роботи у напрямку
національно-патріотичного виховання
|
Баланчук О.А.
|
8.
|
Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення
дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами
|
Баланчук О.А.
|
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
|
|
- Розробити виховні плани класних керівників.
(До 27.09.2019р.)
- Провести з учнями та батьками роз’яснювальну
роботу щодо відвідування навчальних занять.
- Підготувати
звіт про відвідування учнями
школи та прийняті
міри, щодо попередження пропусків
занять без поважних
причин.
- Підготувати експрес-огляд «Радимо прочитати»
на тему «Правове виховання» (До
листопада 2019р.)
Звітність за
період
- Зайнятість у позаурочний
час.
- Соціальний паспорт
класу.
- Папка класного
керівника.
- Документи на
оформлення безкоштовного харчування
- Засідання та протоколи батьківських зборів
|
Класні керівники
1-11 кл.
|
№
п\п
|
З М І
С Т
|
Відповідальні
|
1.
|
Доповідь на тему:
- "Роль і місце правового виховання учнів у початковій школі"
- "Правове виховання. Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків шкілного віку на основі гуманізації сучасної школи"
- "Спільна робота класного керівника та психолога з учнями схильними до девіантної поведінки та ї батьками"
|
Назаренко
І.П.
Цаль
Т.В.
Томляк
Н.В.
|
2.
|
Скринька невирішених питань : «Які
традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є
результативнішими?» Обговорення відкритих виховних
годин правового спрямування.
|
Класні керівники 1-11 кл.
|
3.
|
Методичні
родзинки на тему: «Профілактика та корекція
девіантної поведінки підлітків»
|
Практ.
психолог
|
4.
|
Про стан роботи
із запобігання торгівлі людьми, профілактики та протидії поширенню
наркоманії, злочинності, тютюнопаління.
|
Баланчук О.А.
|
5.
|
Педагогічна майстерня.
Портрет класного керівника Вправи «Пазл»
та «Кодекс
сучасного класного керівника».
|
Баланчук О.А.
|
6.
|
Ознайомлення з новинками педагогічної преси
з питань ціннісного
ставлення до суспільства
і держави (правове
виховання)
|
Баланчук О.А.
|
|
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
|
|
|
Підготувати та
провести виховну годину, КТС, ділову гру,
круглий стіл, усний
журнал, вікторину правового
спрямування та розмістити матеріали в
мережі Інтернет, на власному блозі. (До
січня 2020р.)
Провести
анкетування учнів старшої школи
щодо професійного самовизначення
Звітність за
період
- Розробки відкритих виховних заходів;
- Оформлення матеріалів щодо
проведення годин спілкування класними керівниками
|
Класні керівники
1-11 кл.
Практичний психолог
|
№
п\п
|
З М І
С Т
|
Відповідальні
|
1.
|
Доповідь на
тему:
- "Формування
у молодших школярів ціннісного
ставлення до праці,
розуміння його ролі у
житті людини і в суспільстві"
- "Партнерство школи і сім’ї у
формуванні професійних інтересів учнівської молоді"
|
Мельник Л.І.
Творун З.В.
|
2.
|
Методична панорама:
Роль класного керівника в організації
трудового виховання. Система роботи з профорієнтації учнів «Вибір професії –
крок у доросле життя».(з досвіду роботи)
|
Білостегнюк Л.В.
Шемчук Н.К.
|
3.
|
Підсумки анкетування
«Мої життєві та
професійні плани»,
«Визначення професійних
інтересів учнів»…
|
Практ. псих.
|
4.
|
Ділова гра «Портрет
класного керівника»
|
Баланчук
О.А.
|
5.
|
Практичне
завдання: «Удосконалення роботи
на блогах класних
керівників».
|
Баланчук О.А.
|
6.
|
Експрес-огляд педагогічної преси «Радимо прочитати» на тему:
«Ціннісного ставлення до праці»
(трудове виховання)
|
Баланчук О.А.
|
|
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
|
|
|
1. Підготувати
розробку виховного заходу,
години спілкування, бесіди на тему
формування ціннісного ставлення
до праці (трудове виховання) , провести цей захід протягом
ІІ семестру та розмістити матеріали на своєму блозі.
2.
В рамках
батьківських зборів, батьківського всеобучу
провести з батьками
заняття з елементами
тренінгу на тему : «Творимо
разом світ безпечний
для дитини»
3. Провести анкетування
серед учнів школи
на тему: «Насильство
серед дітей та
над дітьми»
Звітність за
період
- Розробки
відкритих виховних заходів;
- Оформлення матеріалів на власному
блозі
|
Класні керівники 1-11 кл.
Практ. психолог
|
№
п\п
|
З М
І С Т
|
Відповідальні
|
1.
|
Доповідь на тему:
-
«Причини виникнення булінгу та його
наслідки.»;
-
«Профілактика насильницьких та агресивних
форм поведінки серед учнівської молоді.»
|
Голотюк В.Л.
Творун О.К.
|
2.
|
Тренінг для вчителів : «Що таке
булінг? Профілактика булінгу в учнівському середовищі »
|
Практичний психолог
|
3.
|
Підсумки анкетування «Насильство серед
дітей та над
дітьми». Насильство в сім’ї та його вплив на психіку дитини.
|
Практичний психолог
|
4.
|
Практичне завдання.
Створення листівок – пам'яток для учнів
та батьків щодо
недопущення насильства в
учнівському середовищі
«Стоп! Боулінг!»
|
Кл. керівники
1-11 кл
|
5.
|
Про участь класних колективів в
шкільних та позашкільних заходах
творчого спрямування
|
Баланчук О.А.
|
6.
|
Про результати роботи методичного об’єднання
класних керівників у 2019-2020 н.р.
|
Баланчук О.А.
|
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
|
|
Пропозиції класних
керівників щодо планування виховної
роботи на 2020 – 2021 н. р.
|
Класні
керівники
1-11
кл.
|
Графік проведення відкритих виховних
Хто
проводить
|
Клас
|
Дата
|
Тема виховного
заходу
|
||
І семестр
|
ІІ семестр
|
||||
Дема Т.В.
|
1
|
10 - ІІ
|
« Посвята у козачата»
|
||
03 - ІІ
|
«Жінкам тепле слово
і квіти»
|
||||
Мельник Л.І.
|
2
|
11 - ІІІ
|
«Родина – душі берегиня »
|
||
02 –ІІІ
|
« Подорож до
країни добра»
|
||||
Подзігун В.М.
|
3
|
11- ІV
|
« Ми у світ
цей прийшли, щоб
людей шанувати, щоб
зернинки добра усім дарувати»
|
||
02 - ІV
|
« Голос рідної природи
серцем слухати навчись»
|
||||
Назаренко І.П.
|
4
|
12 - І
|
«Права і обов’язки маленького
громадянина »
|
||
05 - ІІІ
|
« Прощавай, початкова школо!»
|
||||
Голотюк В.Л.
|
5
|
10 - ІІІ
|
«Давайте познайомимось!»
|
||
03 - І
|
«Людина починається з
добра»
|
||||
Томляк Н.В.
|
6
|
12-ІІ
|
«Я і мій
клас»
|
||
04-ІІ
|
«Хто любить працю –того
шанують»
|
||||
Цаль Т.В.
|
7
|
11 - ІІІ
|
« Таланти класної родини»
|
||
03 - ІІІ
|
«Талант породжує
творчість»
|
||||
Творун О.К.
|
8
|
12 - І
|
« Чинити добро
можна кожного дня»
|
||
04 - І
|
« Фітобар»
|
||||
Білостегнюк Л.В.
|
9
|
11 - І
|
« Мій рідний
край, моя земля…»
|
||
05 - ІV
|
« Прощання з
середньою школою »
|
||||
Творун З.В.
|
10
|
11 - ІV
|
« Батьківська хата –
берегиня роду»
|
||
04 - ІІІ
|
« Праця звеличує людину»
|
||||
Шемчук Н.К.
|
11
|
11 - ІІ
|
« Екологія природи – екологія душі »
|
||
04 -ІV
|
« Батьківська кавярня»
|
№з/п
|
З М
І С Т
|
Відповідальні
|
1.
|
Аналіз роботи
ШМО за попередній навчальний рік та визначення основних напрямків виховної роботи на 2018–
2019 н.р.
|
Баланчук О.А.
|
2.
|
Про підсумки вивчення ціннісного
ставлення до себе (формування здорового
способу життя). Найефективніші формами
і методами роботи,
спрямованими на формування в учнів активної
життєвої позиції, вміння цінувати себе як
носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил
|
Баланчук О.А.
|
3.
|
Опрацювання
нормативних документів:
«Про деякі питання організації
в закладах освіти виховної роботи щодо
безпеки й благополуччя дитини» (Додаток до листа Міністерства
освіти і науки України від 07.08.2018 №1/9-486)
Ознайомлення із нормативно – правовими актами:
§ Рішенням
33 сесії 7 скликання від 15 червня
2018 року № 682 «Про
виконання Державного Гімну України в середніх учбових закладах Вінницької
області»
§ Рішенням 46 сесії 7 скликання від 16 серпня 2018
року № 641 «Про виконання Державного
Гімну України в загальноосвітніх навчальних закладах Вінницького району»
|
Баланчук О.А.
|
4.
|
Рекомендації щодо змістового наповнення
папки класного керівника на 2018 – 2019 н.р. (
вимоги до планів виховної роботи та їх оформлення, схема аналізу виховної роботи класного керівника
за минулий н.р. та визначення основних
питань виховної діяльності на 2018-2019 н.р.)
|
Баланчук О.А.
|
5.
|
Затвердження плану роботи методичного
об’єднання
та графіка проведення відкритих виховних заходів.
|
Баланчук О.А.
|
6.
|
Про складання «банку даних» дітей пільгових категорій.
Соціальний паспорт класу,
школи.
|
Баланчук О.А.
|
7.
|
Про забезпечення потреб дітей з обмеженими функціональними
можливостями, створення умов для їх повноцінного розвитку та корекції в умовах освітнього закладу
|
ЗВР Глущенко Т.Г.
|
8.
|
Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення
дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами
|
Баланчук О.А.
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
||
1. Розробити виховні плани класних керівників.
(До 21.09.2017р.)
2. Провести з учнями та батьками роз’яснювальну
роботу щодо відвідування навчальних занять.
3. Підготувати
звіт про відвідування учнями
школи та прийняті
міри, щодо попередження пропусків
занять без поважних
причин.
4. Підготувати експрес-огляд «Радимо прочитати»
на тему «Превентивне виховання» (До
листопада 2018р.)
|
Класні керівники
1-11 кл.
|
№
п\п
|
З М
І С Т
|
Відповідальні
|
1.
|
Доповідь на тему:
- «Нові форми позакласної виховної роботи з
дітьми»
- «Формування
екологічної культури учнів
|
Баланчук
О.А.
Шемчук
Н.К.
|
2.
|
Вільний мікрофон «Пошуки, знахідки щодо виховання
ціннісного ставлення до природи
|
Класні керівники 1-11 кл.
|
3.
|
Педагогічна майстерня. Формування класного колективу Вправа «Подарунок» . Відео –притча
«Урок метелика»
|
Баланчук
О.А.
|
4.
|
Обговорення
проведених класними керівниками виховних годин, свят, акцій
екологічного спрямування:
- екологічній акції: "Збережемо чистим довкілля";
-«Поглянь навколо, чарівниця осінь..." (Подзігун В.М. 2 кл.
) тощо
|
Класні керівники
1-11 класів
|
5.
|
Ознайомлення з новинками педагогічної преси
з питань ціннісного
ставлення до природи
(екологічне виховання)
|
Баланчук О.А.
|
ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ
|
||
Підготувати та провести виховну
годину, КТС, КВК, ділову гру, круглий
стіл, усний журнал,
вікторину екологічного спрямування та розмістити матеріали в
мережі Інтернет, на власному блозі. (До
січня 2019р.)
|
Класні керівники
1-11 кл.
|
№
п\п
|
З М
І С Т
|
Відповідальні
|
1.
|
Доповідь на тему:
Основні педагогічні умови реалізації якісного превентивного виховання:
- Ключовий
пріоритет: профілактика
асоціальних проявів у поведінці, правова освіта
- Ключовий
пріоритет: стимулювання до здорового способу життя
-Співпраця школи та інших соціальних інститутів у
превентивному вихованні учнівської молоді.
|
Голотюк В.Л.
Назаренко І.П.
Цаль Т.В.
|
2.
|
Методична панорама:
- «Педагогічні
особливості формування в учнів потреби
в правовій культурі, виховання поваги до законів і норм співжиття у
суспільстві» (з досвіду
роботи)
- «Сучасні
інноваційні підходи до формування здорового способу життя у
сучасних умовах» (з досвіду роботи)
|
Творун З.В.
Подзігун В.М.
|
3.
|
Підсумки анкетування
«Визначення життєвих цінностей», «Моя правова
обізнаність: правопорушення
та відповідальність» «Здоровий спосіб
життя» …
Аналіз
причин девіантної поведінки неповнолітніх «Молодіжна злочинність: джерела, характер, шляхи
запобігання»
|
Практ. псих. Моісєєнкова Т.О.
|
4.
|
Тренінг «Креативність – шлях до професійного успіху»
|
Практ. псих. Моісєєнкова Т.О.
|
5.
|
Практичне
завдання: «Удосконалення роботи
на блогах класних
керівників».
|
Баланчук О.А.
|
6.
|
Експрес-огляд педагогічної преси «Радимо прочитати» на тему:
«Ціннісного ставлення до
суспільства і держави» (превентивне виховання)
|
Баланчук О.А.
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
||
1.Підготувати
розробку виховного заходу,
години спілкування, бесіди на тему
формування ціннісного ставлення
до суспільства і держави (превентивне виховання) , провести цей захід протягом
ІІ семестру та розмістити матеріали на своєму блозі.
2.В рамках батьківських зборів,
батьківського всеобучу провести
з батьками заняття
з елементами тренінгу
на тему : «Творимо разом
світ безпечний для
дитини»
3.Провести анкетування
серед учнів школи
на тему: «Насильство серед
дітей та над
дітьми»
|
Класні керівники 1-11 кл.
Практ. псих. Моісєєнкова
Т.О.
|
№
п\п
|
З М
І С Т
|
Відповідальні
|
1.
|
Доповідь на тему:
-
«Про
програму з виховної
роботи з учнями «
Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція »;
-
«Торгівля людьми: викрадення дітей, експлуатація дитячої праці шляхи
запобігання та протидії»
- «Булінг у
школі: допоможіть дитині
впоратися з постійним
цькуванням».
|
Баланчук О.А.
Творун О.К.
Томляк Н.В.
|
2.
|
Підсумки анкетування «Насильство серед
дітей та над
дітьми». Насильство в сім’ї та його вплив на психіку дитини
|
Практичний
психолог
|
3.
|
Створення листівок – пам'яток «Пам’ятка користувачам
інтернету»,
«Пам’ятки для учнів» щодо недопущення
проявів насильства, «Міфи про
торгівлю людьми» тощо; пам’ятки для
батьків «Діти. Інтернет. Мобільний зв’язок»
|
Кл. керівники
1-11 кл
|
4.
|
Про участь класних колективів в
шкільних та позашкільних заходах
творчого спрямування
|
Баланчук О.А.
|
5.
|
Про результати роботи методичного об’єднання
класних керівників у 2018-2019 н.р.
|
Баланчук О.А.
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
|
||
Пропозиції класних
керівників щодо планування виховної
роботи на 2019 – 2020 н. р.
|
Класні
керівники
1-11
кл.
|
Хто
проводить
|
Клас
|
Дата
|
Тема виховного
заходу
|
||
І семестр
|
ІІ семестр
|
||||
Мельник Л.І.
|
1
|
10 - ІІ
|
« Козацька родина,
а я її
частина»
|
||
03 - ІІІ
|
«Подорож до країни
ввічливості та доброти»
|
||||
Подзігун В.М.
|
2
|
10 - ІІІ
|
«Поглянь навколо,
чарівниця осінь... »
|
||
02 –ІІІ
|
« Тільки
родина як зірка
єдина»
|
||||
Назаренко І.П.
|
3
|
11- І
|
« Моя Україна
у серці єдина»
|
||
03 - ІІ
|
« З родини починається
людина»
|
||||
Дема Т.В.
|
4
|
11 - ІІ
|
«Творча родина -
талановита дитина »
|
||
05 - ІІІ
|
« Прощавай, початкова школо!»
|
||||
Томляк Н.В.
|
5
|
11 - ІV
|
«Родина, родина від батька до сина»
|
||
04-ІІ
|
«Що означає бути вихованою
людиною»
|
||||
Цаль Т.В.
|
6
|
11-І
|
«Стежками любові і добра»
|
||
04-ІІ
|
«Краса і сила
символів народних»
|
||||
Творун О.К.
|
7
|
10 - ІІІ
|
« Свята Покрівонько, покрий мою
голівоньку»
|
||
12 - ІІ
|
«Андріївські вечорниці»
|
||||
Білостегнюк Л.В.
|
8
|
11 - ІІІ
|
« Добро
врятує світ»
|
||
02 - ІV
|
« Ми діти
твої, Україно»
|
||||
Творун З.В.
|
9
|
11 - ІV
|
« Українська
хустка - берегиня роду»
|
||
03 - І
|
« Правильний
вибір професії - важливий крок
у житті »
|
||||
Шемчук Н.К.
|
10
|
11 - ІІІ
|
« На рушнику
хай доля квітне»
|
||
04 - ІІІ
|
« Щасливе життя - як ми його
розуміємо»
|
||||
Голотюк В.Л.
|
11
|
12 - І
|
« Життя
це шанс - зумій його
прожити »
|
||
04 - ІV
|
« Вирушаючи в
життєву дорогу»
|
(програма з питань протидії торгівлі людьми)
- Програма виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми
- 7 клас методичний посібник "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція"
- 8 клас методичний посібник "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція"
- 9 клас методичний посібник "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція"
- 10 клас методичний посібник "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція"
- 11 клас методичний посібник "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція"
- Програма та зміст тренінгових занять для батьків «ТВОРИМО РАЗОМ СВІТ, БЕЗПЕЧНИЙ ДЛЯ ДИТИНИ»
- Методичний посібник "Творимо майбутнє відповідально й ощадливо"
- Методичний посібник "Професія. Кар'єра. Успіх"
- Гра "Рожеві окуляри"
- Гра "Галопом по Європах!"
- Комікси "Твоє життя - твій вибір!"
Ярмарок педагогічного досвіду класних керівників
Дякую, дуже допомогли
ВідповістиВидалитиДякую, дуже допомогли
ВідповістиВидалитибудь ласка .можете поділитися цим матеріалом
ВідповістиВидалитиalinamumrak@gmail.com
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДякую за допомогу.
ВідповістиВидалити